Mina första byxor.

Nu finns ”mina första hängselbyxor” att köpa. Jag har sytt upp en liten kollektion med mjuka byxor för de minsta i glada färger. Storleken är 56/62, den extra långa mudden som jag sytt på i benslutet gör att användningstiden blir längre än med ett par ”vanliga” byxor, allt eftrersom babyn växer kan man själv vika ned mudden och anpassa till barnets längd.
Byxorna är fodrade med tunn jersey över bröst och rygg och därmed inga synliga skavande sömmar. Knäpper byxorna gör du lätt med en tryckknapp på vardera axel.

Vill du ha en unik present till det nyfödda barnet och slippa oroa dig över att någon annan köpt samma så kan jag varmt rekomendera dessa hängselbyxor.
Nu finns byxorna i fyra olika tyger, men snart kommer ni att se flera

Märke: Smultronbarn
Material: Jersey, 95% bomull 5% lycra
Tvättråd: 40 grader
Sömmerska: Maria Björklund
Pris: 249kr

One thought on “Mina första byxor.

Kommentera

