Lördagens utlottning!

Idag ber vi er kunder att skriva en kort recension under recensionsflikenSmultronbyns facebooksida alternativt under recensionsfliken här på bloggen! Ikväll lottar vi ut en vinnare bland alla er som skrivit recensioner.

Observera att det dock inte är en tävling om vem som skriver ”bäst recension”, vi lottar bland er alla! I recensionen kan du exempelvis kort skriva vad du tycker om butiken Smultronbyn Träleksaker, leksakerna, kläderna, leveranstid eller kundbemötande.

Vinnaren idag får välja vinst mellan det populära aktivitetspusslet Bockarna Bruse och det klassiska spelet Backgammon för de lite större barnen/vuxna (hopfällbart till portfölj). Lycka till!

3 thoughts on “Lördagens utlottning!

  1. Det bästa med Smultronbyns leksaker är att de håller!!
    Saker i plast är inget att ha och jag har länge tittat på saker till min son eftersom de är av trä och man behöver inte vara rädd att de ska lossna.

    Nu är han 5,5 år och jag har sett många bra och fina spel mm som kommer hamna som presenter till honom på hans födelsedag!

    Många ++++++ till er

  2. Denna tävling har jag helt missat.
    Hoppas jag hinner delta för jag gillar verkligen Smultronbyns leksaker!
    Framförallt är det de glada designerna och färgerna jag gillar.
    Man blir så glad av att bara se på dem!

    Leksaker som sätter fart på fantasin.

    kram Linda

  3. Varmt tack för alla fina recensioner🙂 !!

    Idag föll lotten på Milla! Du får välja mellan aktivitetspusslet Bockarna Bruse eller ett klassiskt Backgammon i trä. Maila oss på info@smultronbyn.se och meddela vilket du vill ha.

    Önskar alla kunder ett fortsatt härlig lördagskväll!

    P.S. Kika in igen imorgon. Då kommer veckans sista tävling!

Kommentera

