Dagens tävling Tisdag

Räknegåta:

Hur många ägare har Smultronbyn HandelsBolag? +
 Hur många bokstäver är det i ordet Smultronbyn? +
Hur många betalsätt kan du välja på när du gör ett köp hos oss? +
Vilket år öppnade Smultronbyn Träleksaker? + 
Hur många olika dragleksaker finner du i shopen?________________________________________
= ?
 Addera ihop alla svar och lämna ditt svar i en kommentar.
Av dem som räknat rätt drar vi två vinnare kl. 20:00. Priset vi skickar till er är en Doktorsväska alt. Piratväska.

Lycka till!

Tips, missa inte slogan/rim tävlingen som pågår hela veckan, avslutas på söndag. Ett presentkort på 300kr står på spel🙂
Se måndagens inlägg.

18 thoughts on “Dagens tävling Tisdag

  1. Sitter här i bilen och söker och räknar medans sambon min kör, och mitt svar blev tillslut 2035!

    Nu håller jag alla tummar och tår att den fräcka piratväskan blir vår :):)

  2. 2 ägare + 11 bokstäver + 4 betalsätt + år 2009 + 9 dragleksaker = 2035.
    Efter alla besök på barnakuten kan stora tjejen behöva en egen doktorsväska🙂

  3. Hur många ägare har Smultronbyn HandelsBolag? 2
    Hur många bokstäver är det i ordet Smultronbyn? 11
    Hur många betalsätt kan du välja på när du gör ett köp hos oss? 4
    Vilket år öppnade Smultronbyn Träleksaker? 2009
    Hur många olika dragleksaker finner du i shopen? 9s

    Svaret blir 2035

    Jag skulle jättegärna vilja vinna en doktorsväska till tjejen🙂

  4. Hej!

    Jag chansar på att jag har tur och vinner…..

    Svaret är (om jag räknat rätt…) 2035

    /Carina

  5. Hej!
    Rätt svar är: 2 + 11 + 4 + 2009 + 9 = 2035

    Pappa till två små tycker det vore toppen att få
    ge mina tjejer en väska full av spännande grejer.
    När jag ägnar mig åt tråkigt vardagsstök
    kan de öppna fina väskan och leka doktorsbesök

    Mvh Andreas

  6. Tack för alla svar! Ni som svarat 2035 har räknat helt rätt!

    Av er som svarat rätt har vi ur hatten dragit Sandra Johansson och Linda H.

    Grattis till er båda!

    Maila info@smultronbyn.se och meddela om ni vill ha doktorsväskan eller piratväskan samt er postadress så skickar vi hem er vinst inom kort!

Kommentera

